Rabu, November 12, 2008

makan~EAT



Kehidupan seharian kita haruslah makan..sesetengah orang berkata..hidup untuk makan dan ada juga yang kata makan untuk hidup..walau apa jua pandangan orang..yang penting bagi saya adalah makan untuk hidup...untuk kita beramal, menjaga anak, suami dan ibu bapa kita..tapi kalau kita tak makan..kita akan sakit..orang lain akan susah..inilah cerita makan..Ni gambar masa kat Pesta Nasi 100...nasi tuh dah basi sebenarnya...tapi tak makan pun..buang lah nasi basi..posing jer...hehehehe

Gambar-gambar ni..menunjukkan saya ni suka makan..tak kiralah makan apa pun yang penting halal...dimana juga saya mesti makan..tak memilih..tapi ada juga sesetengah orang yang memilih untuk makan...ahhhh yang ni susah sikit...Ni gambar saya berbuka puasa di Renaissance Hotel, KB...time ni ada event..Menteri Pelancongan datang..kalau tak..saya tak merasa lah berbuka puasa di hotel ini..al-maklumlah mahal..baik saya simpan duit buat apa-apa yang lain lagi...(ofis belanje)

Makan ramai-ramai lagi best..tengok orang makan..orang tengok kita makan..ketawa-ketawa...happy lah...kalau kita makan sorang-sorang nii...(tak pernah saya makan sorang2)...boringlah...macam takde kawan jer kita ni...eyyy tak sanggup makan sorang..rela tak makan ler saya kalau sorang-sorang...Ni pulak gambar dengan Praktikal Student saya kt pejabat...eh eh eh..dia orang yang belanja makan..kumpul duit belanje staf...baik hati dia orang...yg staf pula tak belanje praktikal (dapat gaji simpan) hehehehe..


Ni..nampak macam saya bersungguh sungguh je makan..macam lapar jer..kebuluran...sebenarnya tak..gambar ni ambil time saya tengah nganga...nak sumbat burger..hehehehe lucu ke???...Kat a n w kb mall...dengan staf ofis..depan saya ni ada 2 orang lagi...kawan saya ni memang suka ambil gambar curi..hodoh ke cantik ke..hentam je dia...
Ni lah kisah makan....makan...makan...makan...sampai kita menutup mata kita akan terus makan..tapi time sakit pun tak lalu nak makan...Ingat...