Khamis, November 06, 2008

CANDID !@#$%^&*

















Suka tengok gambar candid...
Gambar yg cute-cute, nakal-nakal..happy tgk gmbar candid ni..
Tgklah gmbar ni..time ni posing ok..tp cameraman plak ambik gmbr suka-suka..Ni satu gmbr NUR NAYLI angkat baju..apa kess??? Yg satu lagi adik dia plak NUR NASRIN nampak pampers..eyyy malu nyeee..puteri bongsu saya nih susah skit nk ambil gmbar..tk duk diam..nak ke sana sini..
Kakak dia OK..pandai posing..tp nie kan gmbar candid..best jgk ambil gmbar anak-anak
Dulu zaman saya belum kahwin pun saya sendiri pun suka ambil gambar..mcm best friend saya ANN..
Kita orang dulu giler-giler..ingat dulu masa ANN tinggal di rumah saya (lama jugak) kita orang ambil gmbar siap tukar baju lagi..lepas satu, satu..hehehe itu semuanya kenangan..
Sekarang tiba masanya saya yang ambil gmbar anak-anak plak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan