Selasa, November 11, 2008

~BUNGA DAN KEK~

'Bunga dan Kek'....bestnyer kalau dapat kedua-dua sekali...tapi untuk apa? Siapa yang nak bagi?..Anyway sebenarnya bunga ini untuk Duta Australia yang datang untuk berjumpa dengan YB Datuk Ab. Aziz Derashid, Pengerusi saya di Hotel Renaissance...Sebelum bagi kat Duta tuh, sempatlah saya posing dulu...hehehehehe...harga bunga ni RM 100 tempah kat Wee Garden..Muda lagi Duta Australia tuh, baru umur 42 tahun, tapi kalau kat Malaysia nih. umur dh nak pencen baru dapat jadi Duta..Jam: 11.30 pagi saya standby di Renaissance Hotel, kita orang lunch kat sana..Alamat Western Food tengahari..tapi tak pe lah..sekarang kan tengah diet..
1st - Salad n Cheese...not bad
2nd - Salmon Fish n Seabass..best
3rd - Mix fruit...oklah


Kisah kek pulak...kita orang ada kursus kat pejabat nih...Kursus Mesra Malaysia selama 2 hari..so, untuk tea break kita orang (praktikal student) buat puding dan kek...lepas tuh..dia buat lebih kek coklat satu untuk makan-makan...so, sebelum kita orang potong kek..sempat jugaklah posing..ehem ehem..sebenarnya lapar sangat nak makan kek nih..best..kek coklat al-maklumlah my favourite.. ada tabur manik-manik lagi..hehehe..sayang pulak rasanya nk makan..tapi memang macam ni lah kalau kat ofis saya buat makan..tak lepas peluang..Birthday saya pun tak lama lagi..hehehe..tak sabar rasanya nk tunggu celebrate birthday dengan my husband..apa suprise dia ekkk..rasa nya takde suprise, sebab dia ni jenis yg biasa ajer...tak romantik sangat..tak tangkap leleh..simple-simple je..biasanya kalau celebrate birthday saya..dia belanja makan kt noodle station jer n beli kek untuk suprise..tu pun Alhamdulillah..sekurang-kurangnya dia ingat jgk..kalau dia tak ingat langsung..lagi parah hati ini tau..