Ahad, November 16, 2008

Ada saiz 'BESAR'..Ada saiz 'kecil'






HI...tak sangka ingat nk ajak kawan-kawan ke butik levis untuk tengok jer..coz ada sales up to 60%...kita orang pun pergilah ramai-ramai lunch time..so, sampai sana terus cari yang sales punye..angkat letak, angkat letak..tkde yg berkenan..Si Arabella dpt saiz dia..36..(not bad)..cantik lah..
Yang saya punya tkde..so, terpaksalah ambil yg gantung pulak..(no discount)..try OK saiz 29
WOW..lepas tuh Si Erin (ayam serama) pulak ambil yang gantung jugak..RM223.00 (hutang)..hehehe..
ALAMAK..ingat nk survey dulu tapi 'terbeli' pulak..3 orang pulak tuh sekali beli..masa nk bayar..tauke kedai tuh bagi bag satu jer untuk RM 200 ke atas..Si Arabella dan saya dpt paper bag jer..maklumlah saya beli murah jer..RM 149.00..
WHATEVER...yang penting masa tengah try kt fitting room..macam-macam ragam..nak saiz besar laa..nak saiz kecik laa..nak yang low cut laa..nak straight cut laa..tergelak As (pekerja butik levis) tu..hehehehe..
ERRMMMM....tapi saya sembunyi kat suami saya tentang seluar jeans nih..takutttt..sebab hari tuh saya beli tapi saya jual (sebab tak pakai pun).. Tapi sampai bila saya nak sembunyi dari dia..akhirnya saya beritahu..dia marah..tak bagi pakai seluar ketat-ketat..dia nak gunting seluar saya (gurau jer)..tapi saya nampak slim pakai jeans nih..(janji nak pakai baju labuh) hehehe
WHATEVER!!!