Isnin, Januari 05, 2009

WELCOME 2009 !!!

WELCOME 2009

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2009...pada malam 31hb Disember 2008, saya menunggu kepulangan suami saya dari tempat kerja, sebab hari tu dia kerja petang jam: 3.00 - 11.15 malam..Ingat nak keluar tengok suasana malam tahun baru, jalan-jalan..Jam di dinding 10.30, malam saya dh tak boleh nk celik lagi..ngantuk sangat..biasa tidur awalkan, tapi saya kuatkan lagi mata ni, tengok TV...Akhirnya saya terlelap juga...tiba-tiba terdengan bunyi..DOM..DOM..DOM..Rupa-rupanya bunga api meraikan Tahun Baru, 12.00 tengah malam..Saya tengok suami saya, tersenyum ditepi..dia kata tak nak kejutkan saya..dia sampai rumah tadi jam 11.40..Kesian tengok saya letih macam baru tidur jer..hehehe memang pun..Saya sambung tidur saya balik, lama juga bunyi bunga api tue..Keesokan harinya, jam: 9.00 pagi saya bangun..wow enak rasanya cuti..saya ambil cuti dari 31hb - 04hb Januari (5 hari)Ingat hari ni nk pergi ke Perodua Wakaf Che Yeh, nak pasang tali pinggang belakang..Hujan pagi nih..yang nakal nyer ingat boleh pasang sekarang, rupa-rupa nya booking tarikh dulu sebab banyak kereta nak dipasang..tarikh saya 22hb Mac 2009, lama tuh..
apa pun harus pakai seat belt belakang yea
TAKE CARE..DRIVE CAREFULLY

7 ulasan:

  1. selamat tahun baru. moga tahun ni lebih baik dari sebelumnya..

    BalasPadam
  2. Selamat tahun baru..jgn lupa pakai seat belakang ketika memandu

    BalasPadam
  3. selamat tahun baru.
    ni kawan ann ko?
    kita pun kwn anntaj jugoppp...

    BalasPadam
  4. yiennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!
    i miss you...
    nanti kita akan saling merindu biarpun kita dekat jarang berjumpa...
    hanya telefon pengubat rndu,
    di kala aku suka dan diakala aku duka...
    slm syg:mek ang!

    BalasPadam
  5. apei budak kampung -
    Thanx jengok blog saya

    Mogen Ali Rico -
    Sambutlah seruan kerajaan

    G ogy -
    Selamat Tahun Baru..
    Memang kawan dengan dari darjah 1 lagi
    kentut ann pun dh kenal
    huhuhu

    anntaj -
    Annnn..
    Miss u too
    bakpo mu oyk gitu nyo???
    pindoh KL doh ko??
    sedih nyo

    BalasPadam
  6. anntaj..
    baguslah dpt bersama suami..
    sekarang nih berjauhan kan..
    harap dapat tambah satu lagi (bb)

    BalasPadam