Ahad, Januari 18, 2009

Suka Duka







Gambar-gambar ni saya ambik semasa dalam keadaan suka..sebelum duka (sakit kepala)...di pejabat memang happy..tapi sebelah petang dalam jam: 4.00 petang, saya mula sakit kepala sebab nak bahagi2kan cek Kelab Program Pelancongan Pelajar (3P) ke 109 sekolah..pening, sakit kepala..berdenyut2..jam hampir 5.00 petang, saya sudah lewat nak ambil anak...saya tinggal kan kerja saya pada praktikal student..dia yang uruskan..dalam perjalanan ke Iltizam, sempat saya ambil gambar dalam kereta, nak tengok wajah saya yg tension sebab sakit kepala dan lewat ambil anak...saya tk pernah ambil lewat anak saya..saya kesian..dh ler satu hari di tinggalkan, datang ambil lewat pulak..bukan apa, saya tk dapat imaging macam mana, kalau ibubapa orang dah datang ambil anak masing-masing, sedangkan anak-anak saya masih menunggu kedatangan saya... selepas ambil anak saya, keluar dari lorong sekolah Islah, ada bomba menuju ke arah rumah saya...rupa2nya belakang Pasar Berek 12, ada kebakaran..dan saya kenal orang tuh, anak saudara Kak Sam, NICQUE BEAUTY...kesian..jodoh dan maut di tangan ALLAH SWT..








Saat Suka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan