Ahad, Januari 11, 2009

Hip Hop Dinner

Kak La, YIE[n], Kak Gee (3 beradik)

Kak La, Kak Za, Linda, Kak Na, Kak Gee, Teacher Ram

Kak La & Lin

Yo..YO..What'S uP BrO...hehehe..saja join my sister pergi diner aerobik (Ros Aero) tema malam tuh. HIP HOP..YO YO..saya pakai biasa je..sebab malas bazirkan duit beli yang baru..Apa pun saya enjoy malam tu..macam2 persembahan..SYok GilEr..HeeheE..Ado jgk yang gile malam tuh..HuHUUhu...Nak pergi lagi tapi nak tunggu tema 80-an..nk pakai baju macam BOBBY..

5 ulasan:

  1. aduh aduh anak dara tiga org di atas ini bikin gua jeles...
    kalau gua join aerobik hari tu gerenti gua ada terselit situ..hehehehe..
    cun lah!

    BalasPadam
  2. G ogy..
    bukan tak nak join...tapi hip hop nih tak join jugak..kakak yg ajk meja tk cukup orang..
    huhuhu kira2 saya ni org last minute le

    anntaj..
    tuh la..hari tuh kak la dh ajk line dance tapi
    tak nak bukan untuk kurus..tapi untuk kesihatan..
    suka ann..jom lah
    tapi aku tak join takde masa..kerja..

    BalasPadam
  3. Mogen Ali Rico..
    Nthlah apa di atas..hehehe
    tak pandai nk edit
    hehehe
    lucu ke?

    BalasPadam