Rabu, Januari 14, 2009

MESRA

Ermm kiss ayah..ibu tak nak kiss ke?

Eh..apa main2 dalam selimut ni?

Kemesraan terjalin..hehehe happy tengok anak2 dengan ayahnya..tapi kadang2 tuh tak tahan sabar juga dengan anak2 nih..macam2 ragam..tapi nasib baik Nayli dah besar..mainan yang dia main pun..peringkat dia le..Baru-baru ni saya beli kan dia laptop..suka lah dia..asyik tekan2 laptop dia..tak bagi baby (adik) main..Nasrin ni nakal sikit..Umur dh nak masuk 2 tahun tapi tak boleh nak cakap apa2 lagi..lambat!! Orang kata kalau cepat boleh kaki lambat boleh mulut..memang pun, Nasrin boleh jalan umur dia 9 bulan..cepat kan..
Tapi OK jugak dia lambat cakap, tak berlawan mulut dengan saya..nampak macam baby lagi..kalau tak, saya kena beranak satu lagi ler..Ishh, cakap pasal anak nih..saya ada planning nak tambah anak akhir tahun ni, Insya Allah..kalau tak de apa2 bulan 6 ni, Majlis Tindakan Pelancongan Negeri Kelantan (ofis saya) akan serap ke Kerajaan..boleh lah saya tambah anak..Tapi doa kan saya dapat baby Boy ok..

1 ulasan:

  1. boleh boleh..saya setuju..
    marilah menyahut seruan kerajaan utk menambahkan rakyat!!

    BalasPadam