Ahad, Januari 18, 2009

Tarian Singa


Tarian Singa...memang saya teruja apabila melihat tarian singa nih..dari kecil lagi suka tengok..tak tahu kenapa, dengan gerak geri pergerakan nya...muzik nya..memang saya suka tengok..


Pada malam ni, saya tengok dengan anak-anak dan suami saya...si nasrin takut tengok pusing belakang tak nak tengok..si nayli pulak tak balik, nak tengok lagi..letih ler si ayah nya dukung..sebab tak nampak..orang ramai kat depan..


At last, nak pujuk si nayli balik....cina tu bagi biskut snek..suka lah nayli..terus balik..letih ler dukung satu sorang..saya dukung nasrin..ayah dukung kakak..

3 ulasan:

  1. Memang teruja, time best kalau ader bunga api dia... perghh... biasa la budak, teruja dan terkejut...heee... bila dia dah besar nanti boleh citer... seronok kan?

    BalasPadam
  2. hi yie[n] tadi tu yo, terguna nama org lain, adik ipar punya gmail... heee... nanti mama yie[n] boleh citer balik kalau anak2 dah besar. Mereka tu excited + takut = teruja... heee...

    BalasPadam
  3. YOamikutdare-->>
    Hehehe biasalah, memang dulu kita kecik
    mama kita yang crita kita ni mcm tuh, mcm ni
    nnti anak2 besar kita pula yg crita

    BalasPadam