Ahad, Disember 14, 2008

My Birthday Party..


Thanks to all of u..kerana sanggup tolong saya buat party untuk birthday ni..terutama nye..mama tok, kak gee, kak la..n semua anak-anak buah yg bertungkus lumus dalam menyiapkan jamuan makan ini...

Terima kasih kepada kawan-kawan yang sudi hadir..walau pun makanan tak seberapa...

Anyway, ni bukan nya birthday party..tp sebenarnya tujuan untuk buat aqiqah Nur Nasrin, kebetulan buat harijadi saya..so, 2 in 1 ok..

Tak sabar rasanya nk tunggu birthday my husband pulak (29.12) hehehehe..nk buat suprise apa yea???? tolong bagi suggestion boleh tak?
p/s : 07.12.70 - Wan Mohamed Rizal
08.12.90 - Hani Irsali
10.12.80 - Wan Rozarina

2 ulasan:

  1. ann...sori lah..
    aku igt mu duk kl raya baru nih
    coz aku cl mu, oyk duk shah alam
    sori lah x tau mu ado kb
    sori sangat2..
    nti aku blanje mu, ikut lah mu nk make mano..
    sori yekk

    BalasPadam