Ahad, Disember 21, 2008

2 day special

Ini kasut PUMA saya

Ini sandle RIDER ..Nayli

Ini kasut PUMA..Husband Saya
Cuma dua hari jer...ermmm nasib baik 2 hari..kalau lebih..lebih banyak lah duit pocket keluar..hehehehe..KB MALL ada buat sales baru-baru ni..untuk member sales up to 70% tapi kalau non member 50% jer..nasib baik saya member...boleh jugak beli sport shoes and untuk Nayli sandle RIDER n beberapa helai baju..Yang tak puas hatinya..hari ni dah 2 kali pergi..dari awal jam 9.40 pagi lagi standby buka je pacific terus ke bahagian sport..lepas tuh petang lepas asar pulak pergi beli cadar n beberapa helai baju untuk anak-anak..saya ni tunggu sales jer..kalau tak sales tak boleh beli sport shoes tuh, mahal tapi peluang ini saya tak lepaskan..berhabis duit sikit untuk diri sendiri, suami dan anak-anak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan