Khamis, Disember 04, 2008

...Majlis Tahlil...


Al-Fatihah...buat ayahanda kakak ku..Norzita Elias @ Ramli yang telah pergi ke Rahmatullah pada 25hb November 2008 jam: 5.55 pagi di Hospital Raja Perempuan Zainab II.
Pada hari ke 8, kami semua berpakat untuk membuat Majlis Tahlil di pejabat..(nak pergi rumah dia jauh..al-maklumlah Kuala Krai)
Jam: 7.50 malam semua orang berkumpul untuk sembahyang Isya' berjemaah. Si Arabella tuh tak tahu nak sembahyang kt sebelah mana..lelaki ke perempuan???!!!???
Selepas solat Isya' semua lelaki bertahlil..lepas tuh apa lagi..upacara makan-makan ler..
BESTTT makan singgang tulang, ikan pekasam, budu dan ulam-ulaman..sampai perut saya nih dh tak boleh nk terima makanan lagi..terasa buncit perut ni..sampaikan saya ni kena buka butang kain kurung saya..hehehe..hilanglah diet saya selama ini..tapi saya sudah habis berpantang (tak nak makan nasi selama sebulan) sudah pun tamat..hehehe
Pencuci mulut pula best..biji nangka..best jugak..ermmmm
Apa yang penting makan tuh..yang lain tak penting..gemuk ke kurus ke..diet ke..lemak ke..WHATEVER..

2 ulasan: