Khamis, Julai 02, 2009

Assalamualaikum...


Berenang Bersama di Hotel Equatorial, Melaka


Kakak Anak Ibu


Me n Nyah

Saje..je

Hi..Apa khabar semua..rindu rasanya coz lama tak tulis blog ini..bukan lama tak menjenguk...boleh dikatakan selang 2 3 hari saya menjenguk blog ini..cuma tiada masa untuk tulis blog..tidak boleh lama menghayati blog ini...sebab sekarang memang kerja sibuk..YB Menteri Pelancongan selalu datang ke Kelantan..Hari ni pun dia datang ke Lata Rek, Kuala Krai..Program Kempen Cuti-Cuti Malaysia Bersama Homestay, tapi saya tak join..duk ofis seorang, coz audit dari Jabatan Audit Negara ada datang untuk audit Homestay...So, saya ditinggalkan untuk menjaga dia orang..coz saya yang handle Homestay..
Apa pun memang saya rindu rakan-rakan blog..sudah lama rakan blog tidak komen catatan saya..Miss U Als...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan