Ahad, Februari 01, 2009

THANK YOU ALLAH

Assalamualaikum semua rakan-rakan blog...lama saya tk buka blog ini..rindu rasanya..dalam masa 1 minggu banyak yg terjadi dalam hidup saya..Umpama mati hidup semula..dan tiada orang yang tahu, hanya keluarga terdekat dan sahabat yang dikasihi sahaja...memang perit perpisahan ini..dan saya berdoa agar..kejadian itu tidak berulang lagi dan tak akan berlaku..
Kerana saya sayang kan dirinya dan akan terus menyayangi dirinya dari awal perkenalan dulu hingga akhir hayat saya..Hanya MATI yang boleh memisahkan saya..
Syukur kehadrat Illahi kerana membuka pintu hatinya untuk terus hidup bersama hingga akhir hayat...Pengalaman telah mendewasakan ku agar menghormati orang yang sepatutnya kita hormati..serahkan segala-gala nya pada dirinya..sambutlah dia dengan senyuman..Kekalkan lah hubungan ini...THANK YOU ALLAH..

Izinkan Cintaku Berbunga Dihatimu
Biar Terus Mekar Jadi pengalaman
Telah Lama Ku Dahaga
Belaian Seorang Insan Semoga Bersamamu
Ceria Hidupku

Ku Tak Akan Bersuara
Walau Dirimu Kekurangan
Hanya Setiamu Itu Kuharapkan
Ku Tak Akan Menduakan
Walau Kilauan Menggoda
Kasih Dan Sayangku Tetap Utuh Untukmu
Hanya Kupinta Darimu setialah Selamanya
Sehingga Abadi…Cinta Ini Sayang Itu Kudoakan

Tak Mungkin Kan Terjadi
Kehancuran Cinta Kita
Andainya Hatimu Seperti Hatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan